מחפשים ביובית? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

שאיבת מים מבריכה

אם יש לכם בריכה גדולה ואתם צריכים לרוקן ממנה את המים, הגעתם למקום הנכון. מיד נסביר באילו מקרים תצטרכו לרוקן את המים מהבריכה, איך מרוקנים את הבריכה עם ביובית וכמה זה יעלה לכם.

באילו מקרים תצטרכו לבצע ריקון בריכת שחיה עם ביובית?

בבריכות קבועות יש מערכת ניקוז שמקלה מאוד על ריקון הבריכה בעת הצורך. במידה והמערכת הזו לא תקינה או לא קיימת, פעולת הניקוז תהיה איטית מאוד. במצב כזה, תצטרכו להזמין שירות של ריקון בריכת שחיה עם ביובית. באמצעות הביובית, שמיד נסביר מהי, ריקון בריכת שחיה יתבצע במהירות וביעילות.
 


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9934429

איך מבצעים שאיבת מים מהבריכה?

ביובית היא משאית מיוחדת המצוידת בציוד לשאיבה וטיפול בבעיות ביוב, אך כפי שמיד תבינו, ממש לא רק לביוב. הביובית יודעת לבצע שתי פעולות עיקריות, יניקה והסנקה. כלומר, היא יודעת מצד אחד להפיק זרם מים בלחץ גבוה מאוד, אך מצד שני היא גם יודעת לשאוב ביוב, ומים בכמויות גדולות.
 

על מנת לבצע שאיבת מים מהבריכה, בעל המקצוע יחדיר אליה את הדיזה שמבצעת שאיבה. הצינור ישאב את המים ואלה יזרמו לתוך מיכל קיבול גדול שנמצא על גבי המשאית. הביובית מבצעת את עבודת השאיבה בצורה כל כך עוצמתית, כך שאט אט תוכלו לראות את המים מתרוקנים במהירות מהבריכה.
 

ביובית לשאיבת מים מהבריכה

מחיר שאיבת מים מהבריכה עם ביובית

מחיר שאיבת מים מהבריכה באמצעות ביובית נע בין 600 - 1000 ש"ח והוא מתייחס לשאיבת בריכה בגודל סטנדרטי. קחו בחשבון שאם מדובר בבריכה גדולה מאוד, עלות העבודה תתייקר בהתאם.
 

לכן, לפני שאתם ממהרים להזמין ביובית לשאיבת הצפות, אנחנו ממליצים לכם לקחת כמה הצעות מחיר שונות ולהשוות ביניהן. שלחו את הפרטים שלכם כאן באתר ותקבלו עד 3 הצעות מחיר שאיבת מים מהבריכה עם ביובית. השוו ביניהן ותוכלו לחסוך לא מעט כסף במחיר של השירות.
 

בנוסף, ודאו שהצעת המחיר שאתם מקבלים היא הצעה מקצועית, ברורה ומפורטת. אנחנו רוצים שהכל יהיה לכם ברור לפני שאתם סוגרים עם ביובית, כדי שהמחיר לא ישתנה כשהמשאית כבר אצלכם בבריכה.
 

מחיר שאיבת מים מהבריכה

מחיר שאיבת מים מהבריכה: 800 ₪

טווח מחיר גבוה 1000 ₪

טווח מחיר נמוך 600 ₪

באילו מקרים צריך לרוקן את המים מהבריכה?

יש מספר מקרים נפוצים שבהם תצטרכו לרוקן את המים מהבריכה:

  • תיקון תקלות: במידה ויש נזילה בבריכה, ברוב המקרים תצטרכו לרוקן אותה. נכון, יש סוגים שונים של נזילות שניתן לתקן אותם גם מבלי לרוקן את המים, בעל המקצוע יקבע בשטח אם יש צורך בכך או שלא.
     

  • חידוש רובה: אם יש לכם בריכת בטון, אתם ודאי יודעים שמדובר בבריכה מרוצפת. עם השנים, תצטרכו לבצע חידוש רובה על מנת להימנע מכשלים באיטום. במצב כזה, אין ברירה אלא לרוקן את המים מהבריכה.
     

  • החלפת יריעות: אם מדובר בבריכה תעשייתית, אחת לעשר שנים תצטרכו להחליף את ציפוי היריעות על מנת להימנע מכשלים באיטום. במצב כזה, אין ברירה אלא לרוקן את כל המים מהבריכה.