מחפשים ביובית? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

פתיחת סתימה בביוב בבניין משותף

סתימה בביוב בבניין משותף היא תקלה מטרידה שכמעט כל הדיירים בבניין סובלים ממנה, גם אם לא הם שגרמו לה. יש לכם סתימה בביוב של הבניין? הביוב עולה בדירות הנמוכות? פייפר עם כל המידע שאתם צריכים על פתיחת סתימה בביוב בבניין משותף.

איך פותחים סתימה בביוב בבניין משותף?

כשיש סתימה בביוב בבניין משותף, תמיד עולה ההתלבטות האם להזמין אינסטלטור או ביובית. אז כדי לעשות לכם סדר, נציין שתפקידו של האינסטלטור הוא להתמודד עם סתימות מקומיות בתוך הדירה ולא עם סתימה בביוב בבניין משותף. לכן, על מנת לפתוח את הסתימה בביוב ולטפל בבעיה מהשורש, עליכם להזמין שירות ביובית לפתיחת סתימה בביוב בבניין משותף.


פתיחת סתימה בביוב בבניין משותף

פתיחת סתימה בביוב בבניין משותף תתבצע ע''י מי?

פתיחת סתימה בביוב בבניין משותף מתבצעת על ידי ביובית, שהיא משאית עם מיכל קיבול גדול. המשאית הזו מצויידת בצנרת עם דיזות מיוחדות שיודעת לשטוף את קו הביוב בלחץ מים גבוה, לשאוב ממנו את השומן ואפילו להתמודד עם שורשים שחדרו לביוב במהלך העבודה, איש הביובית יחדיר לקו הביוב (שוחה) את הדיזה המזרימה מים בלחץ גבוה.


הוא יפתח את הקו בצורה הזו בכל אחת מהשוחות, עד שהקו יהיה נקי ופתוח לזרימת מים. במידה ויש סתימת שומן בקו הביוב, איש הביובית יחדיר לתוכו את הצינור עם הדיזה שיודעת לשאוב מים בעוצמה רבה. לאחר שאיבת השומן בעל המקצוע יבצע שטיפה לקו, בדיוק כפי שהסברנו מקודם.

מהו מחיר פתיחת סתימה בביוב בבניין משותף?

מחיר פתיחת סתימה בביוב משתנה בהתאם למורכבות הסתימה והזמן שיקח לבעל המקצוע לפתוח אותה.

 

מחירון פתיחת סתימה בביוב בבניין משותף

מחיר פתיחת סתימה עם ביובית

550 - 850 ₪
מחיר פתיחת סתימת שורשים בביוב

1,250 - 1,800 ₪
מחיר שאיבת בור ביוב באמצעות ביובית

700 - 1,000 ₪

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.

השוואת מחיר לפתיחת סתימה בביוב בבניין משותף

רגע לפני שאתם מזמינים אינסטלטור או ביובית, אנחנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק כדי לחסוך כסף במחיר של השירות. שלחו את הפרטים שלכם כאן באתר ותקבלו עד 3 הצעות מחיר משתלמות לפתיחת סתימת ביוב בבניין משותף. השוו בין הצעות המחיר ותחסכו לא מעט כסף במחיר הסופי של השירות.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9934429

סתימת ביוב בבית משותף: מי משלם?

לא פעם עולה השאלה מי צריך לשאת בתשלום עבור פתיחת סתימת ביוב בבית משותף. רוב הלקוחות נוטים להסתבך עם הסוגייה הזו, אך האמת שהכלל הוא דיי פשוט. אם הגורם לסתימה הוא ציבורי, על ועד הבית לשאת בתשלום של פתיחת הסתימה.

 

כלומר, אם הזמנתם בעל מקצוע שזיהה שיש פסולת של חומרי בניין בביוב והיא זו שגורמת לסתימה, על כל הדיירים לשאת בתשלום. חשוב לציין, אם עדיין הבניין נמצא תחת אחריות קבלן, הוא זה שיצטרך לשאת בתשלום בעצמו. כמו כן, אם ישנה בעיה של חדירת שורשים לקו הביוב, כמובן שעל כל הדיירים לשאת בתשלום של פתיחת הסתימה.

 

לעומת זאת, אם בעל המקצוע שהזמנתם זיהה שהגורם לסתימה הוא הצטברות של מגבונים לחים ותחבושות היגייניות בקו, על הדייר שגרם לסתימה לשאת בתשלום של הפתיחה שלה.

איך קובעים מי גרם לסתימה בביוב?

על מנת לקבוע מי הגורם לסתימה בביוב, ניתן להזמין שירות של איתור תקלה בקו הביוב. במהלך הבדיקה, בעל המקצוע יחדיר לקו סיב אופטי ויצלם אותו. כך הוא יוכל לדעת את הסיבות לסתימה: האם יש בעיית שורשים בקו, האם קיימת הצטברות של מגבונים ועוד.